www.mutw.mielec.pl

Nawigacja: MUTW » Archiwum wiadomosci MUTW 2015-2016 » Mielecka Karta Seniora

Mielecka Karta Seniora

Drukuj PDF

Osoby które ukończyły 60 lat i zamieszkują na terenie Miasta Mielca chcące skorzystać z Mieleckiej Karty Seniora proszone są o zgłaszanie się z dowodem osobistym do Urzędu Miejskiego w Mielcu  ul. Żeromskiego 26 pok. 12 (na parterze) po odbiór  kart w godzinach pracy Urzędu.


Program „Mielecka Karta Seniora - aktywny Senior 60+” dla Miasta Mielca zakłada włączenie jednostek organizacyjnych i instytucji kultury, a także firm prywatnych do działań służących poprawie jakości życia i aktywizacji seniorów. Program jest skierowany do osób, które ukończyły 60 lat (60+), zameldowanych na terenie Mielca. Dzięki uczestniczeniu w programie, seniorzy będą mogli skorzystać z promocji i ofert przygotowanych przez firmy i instytucje specjalnie z myślą o nich. Każda osoba zameldowana na terenie miasta, która ukończyła 60 lat, będzie mogła przystąpić do programu poprzez zgłoszenie deklaracji, aby otrzymać imienną kartę seniora. Korzystać z przygotowanych ofert będzie można po okazaniu imiennej karty seniora.

Aby system mógł spełniać swoja rolę muszą być partnerzy programu, tj. jednostki organizacyjne, instytucje niepubliczne, prywatne firmy handlowo-usługowe, banki, kluby sportowe i inne które będą oferować seniorom swoje wyroby i usługi z bonifikatą.

Prosimy naszych słuchaczy którzy maja kontakt z takimi jednostkami aby ich skłonić do przystąpienia do tego programu.

Feliks Czop